Tylko w latach 2020–2023 średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła z 233 do 304 zł.
Trwa analiza przekazanych danych mająca na celu wyselekcjonowanie podmiotów, które mogą budzić wątpliwości co do rzetelności rozliczeń...
Brak wiedzy, ograniczone zasoby oraz obawa przed nieznanym rynkiem to główne wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć...
W ciągu ostatnich pięciu lat liczba przedsiębiorstw wdrażających AI wzrosła o 270%.
Organizacja postuluje m.in. o wprowadzenie mechanizmów kontroli, które będą dostosowane do aktualnego modelu biznesowego – "direct to...
Obowiązek raportowania będzie dotyczył sprzedawców, którzy w ciągu roku dokonali więcej niż 30 transakcji, a ich łączne...
Przy wyborze sklepu internetowego najważniejsze dla konsumentów są niskie ceny, darmowa dostawa i szeroka oferta.
Polacy są otwarci na edukację przez e-sprzedawców, a także chętnie przyjmą różne ekorozwiązania, jeśli będą dostępne od...
Dyrektywa będzie dyskryminować wykorzystywane w e-commerce papier i tekturę – czyli te materiały opakowaniowe, które są w...
Ok. 1/3 klientów deklaruje, że jeżeli otrzymuje swoje produkty spakowane w zbyt dużym opakowaniu, to następnym razem...