Przed świętami Bożego Narodzenia wzrost cen żywności utrzyma się na średnim poziomie ok. 4% w skali roku.
Mimo przewidywanego spadku kosztów Polacy deklarują zamiar wydania na święta niemal 1,8 tys. zł, co stanowi ponad...
Rola handlu stacjonarnego będzie kluczowa w okolicach Bożego Narodzenia, kiedy decyzje zaczną opierać się na produktach podstawowych.
Historia ozdób świątecznych sięga czasów znacznie wcześniejszych niż współczesne obchody Bożego Narodzenia.
13% Polaków w ogóle nie zamierza robić świątecznych zakupów w internecie, a częściej są to mężczyźni niż...
Ponad 70% Polaków regularnie zwraca produkty kupione online, najczęściej z powodu błędnie dobranych rozmiarów czy nietrafionych prezentów.
63% e-kupujących dostrzega konsekwencje środowiskowe związane z procesem zwrotu, co jest dwukrotnie wyższym wskaźnikiem niż rok temu.
Rosnąca popularność akcji Black Friday to dobra wiadomość dla branży retailowej.
Początkowo Black Friday oznaczał jednodniową gorączkę zakupów w sklepach stacjonarnych w USA.
Obserwowany trend jest przede wszystkim rezultatem tańszej ropy na rynkach światowych i mocnego kursu złotówki wobec wiodących...