• +48 502 21 31 22

II Konferencja RODO w marketingu

12 kwietnia 2018 roku w Warszawie odbędzie się konferencja

II Konferencja RODO w marketingu

Już od 25 maja 2018 r. zaczną obowiązywać nowe zasady ochrony danych osobowych nałożone przez RODO. Rozporządzenie zwiększa obowiązki administratorów danych osobowych, znacznie wzmacnia pozycję osób fizycznych i przyznaje nowe uprawnienia organom nadzorczym. W związku z przepisami, każda firma będzie zobowiązana do wprowadzenia nowych wewnętrznych procedur i środków technicznych. Za uchybienia w ochronie danych osobowych grożą ogromne kary finansowe.
 
Jeśli więc pracujesz w dziale HR, sprzedaży, marketingu, księgowości, IT, prowadzisz sklep internetowy, jesteś prezesem firmy albo masz czynny wpływ na przetwarzanie danych osobowych w miejscu, w którym jesteś zatrudniony, musisz wiedzieć, czym jest RODO i jaki ma wpływ na Twoją pracę.

12 kwietnia 2018 r. odbędzie się w Warszawie konferencja „Skuteczne patenty na prowadzenie sprzedaży po wdrożeniu RODO i e-Privacy”. Konferencja wyjaśni jak:

- zbierać dane o klientach drogą elektroniczną, respektując restrykcyjne przepisy e-Privacy dotyczące przetwarzania treści e-maili, SMS-ów, plików cookies,

- w praktyce zapewnić prawo do bycia zapomnianym i przenoszenia danych osobowych klientów według RODO,

- przetwarzać bazy klientów w systemach teleinformatycznych i zapewnić bezpieczeństwo za pomocą pseudonimizacji, szyfrowania, nadawania uprawnień, back-upów,

- dokumentować przetwarzanie danych osobowych po wdrożeniu RODO: na konferencji zostaną podane nowe obowiązkowe zapisy w formularzu zamówienia, polityce prywatności, regulaminie e-sklepu, umowie powierzenia danych osobowych.

Prelegenci wskażą „punkty zapalne” przetwarzania danych osobowych, które najczęściej umykają osobom odpowiedzialnym za promocję i sprzedaż, a które grożą wstrzymaniem działalności firmy i poważnymi karami finansowymi.

Przedstawią skuteczne patenty, jak nie stracić dotychczasowych baz klientów i legalnie pozyskiwać nowe po wprowadzeniu restrykcyjnych ograniczeń dotyczących sprzedaży online i call center.

Pokażą niestandardowe rozwiązania wiodących firm, jakie zabezpieczenia organizacyjne i techniczne warto wprowadzić u siebie, by zapewnić pełną ochronę przed „wyciekiem” baz danych klientów według nowych rozporządzeń.

Absolutnym hitem Konferencji RODO będzie ring 2 punktów widzenia – prawnika, współtwórcy projektów ustawy o ochronie danych osobowych (mecenas Arwid Mednis) oraz praktyka, który musi to prawo wdrożyć u siebie w firmie (dyrektor zarządzający FreshMail Paweł Sala).

Więcej o programie konferencji: konferencjarodo.pl.
 

Podobne artykuły

Wyszukiwarka