• +48 502 21 31 22

Atrakcje na Śląsku w pigułce. Ruszyła nowa kampania Śląskiej Organizacji Turystycznej

Branża: Pozostałe w branży Sport i Rekreacja;    Projekt: Środowisko, jakość życia, ekologia

Śląska Organizacja Turystyczna stawia na promocję w sieci. W czerwcu wystartowała kampania z udziałem pięciu blogów o tematyce podróżniczej, koncentrujących się na wycieczkach po zielonych zakątkach województwa śląskiego. Kampania będzie realizowana do końca wakacji.

Artykuł opracowany przez:

PLUSY dla BIZNESU

Platforma Gospodarcza PLUSYdlaBIZNESU - serwis dedykowany dla przedsię...

Firma działa w branżach:
Redakcje, wydawcy, gazety, media
Stowarzyszenia, kluby i związki

Statystyki odwiedzin na oficjalnym portalu turystycznym regionu www.slaskie.travel pokazały, że w maju, gdy zaczęto mówić odmrożeniu branży turystycznej, został pobity rekord popularności witryny. Zanotowano 145 tys. użytkowników, o 43 tys. więcej niż w maju 2019 roku. Widać więc, że turyści spragnieni są dziś kontaktu z naturą, rowerowych wypraw czy pięknych widoków.

- Można powiedzieć, że wpisaliśmy się, a nawet przewidzieliśmy panujące trendy. Przez epidemię zmienił się rodzaj najczęściej wyszukiwanych propozycji turystycznych online. Internauci koncentrowali się na atrakcjach na łonie natury, położonych raczej blisko miejsca zamieszkania, wycieczkach plenerowych ze sportowym akcentem. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie podjęliśmy współpracę z autorami pięciu blogów, którzy stali się ambasadorami unikalnych pod względem przyrodniczo-geograficznym terenów w Śląskiem, gdzie można wypocząć, jak również spędzić aktywnie czas, pieszo albo na rowerze, czy kajakiem” – wyjaśnia Agnieszka Sikorska, dyrektor biura Śląskiej Organizacji Turystycznej.

Do przyjazdu do regionu zachęcają autorzy blogów:


Dzięki osobistemu spojrzeniu autorów blogów można poznać województwo z innej perspektywy. Na zainteresowanych czekają gotowe propozycje wycieczek - w Beskidach, na Jurze, na Śląsku Cieszyńskim, Krainie Górnej Odry.

- Nawet w regionach turystycznych, które powszechnie znane są odwiedzającym, staraliśmy się zwrócić uwagę na zupełnie inny, nowy aspekt: przyrodę, krajobrazy, miejsca mniej popularne za to bardzo urokliwe i klimatyczne” – mówi Agnieszka Sikorska ze Śląskiej Organizacji Turystycznej.

Poczynania podróżników można śledzić do końca sierpnia na ich blogach i portalach społecznościowych. Właśnie w sezonie wakacyjnym odbędzie się cała kampania, dzięki której można zaplanować letnie wyjazdy. Zwiedzanie z blogerami, którzy dzielą się swoimi relacjami, okraszonymi licznymi zdjęciami, pozwala na pokazanie „odczarowanego” regionu. Wbrew stereotypom większość obszaru woj. śląskiego to rozległe tereny zielone, które zajmują prawie 70% powierzchni regionu.

Warto również sięgnąć po propozycje wycieczek z dala od wielkomiejskiego zgiełku w nowym, wydanym na sezon wiosenno-letni, przewodniku turystycznym „Śląskie poza miastem - wycieczki w stylu slow". To kolejna podpowiedź i zachęta dla turystów poszukujących chwili relaksu i oddechu na łonie natury, poza miastem.


fot. www.slaskie.travel
/źródło: slaskie.pl oprac. c/ 

Podobe artykuły

Wyszukiwarka