Rząd szykuje zmiany w przepisach związanych z płacą minimalną
Najniższa krajowa osiągnie w przyszłym roku kwotę 2250 złotych brutto. Ustawodawca chce jednak pójść o krok dalej i nie wliczać do tej kwoty dodatku stażowego.
Artykuły oznaczone tym tagiem.
Najniższa krajowa osiągnie w przyszłym roku kwotę 2250 złotych brutto. Ustawodawca chce jednak pójść o krok dalej i nie wliczać do tej kwoty dodatku stażowego.
Dzięki nowelizacji przepisów, firmy, które mają niewielki obrót, zapłacą mniejszy ZUS niż dotychczas. Przepisy dokładnie określają, jaki wymiar osiągną świadczenia w przypadku poszczególnych kwot.
Jeszcze niedawno rząd zapowiadał obniżkę składek ZUS dla przedsiębiorców. Tymczasem, wszystko wskazuje na to, że może być odwrotnie.
Konsorcjum, którego liderem jest Rafako, wygrało przetarg Gaz Systemu na budowę tłoczni Kędzierzyn.
Krajowa Administracja Skarbowa prowadzi szeroką akcję o nazwie
Zapowiadany przez rządzących podatek exit tax stanie się rzeczywistością. Nowa danina od przeniesienia aktywów za granicę została przegłosowana przez Sejm oraz Senat RP, a dziś podpisał...
Na ten wyrok czekało wielu przedsiębiorców. Teraz mogą odetchnąć z ulgą. Trybunał Konstytucyjny zajął się wreszcie sprawą nowych przepisów znoszących limit składek ZUS
1 stycznia 2019 roku w górę poszybuje kwota minimalnej pensji. Wraz ze wzrostem najniższej krajowej, zmieni się także wysokość świadczeń.
Konsorcjum PeBeKa – Rafako nie wybuduje gazociągu z Podgórskiej Woli w województwie małopolskim do Tworznia na Śląsku. Powód? Spółka Gaz-System, która jest zamawiającym, unieważniła postępowanie przetargowe....
Przedsiębiorcy korzystający z tzw. ulgi na start nie podlegają ubezpieczoniom społecznym, czyli nie opłacają składek ZUS. Nie muszą tego robić za nich również ich zleceniodawcy.