86% polskich e-konsumentów oczekuje, że przesyłka dotrze do nich w maksymalnie 48 godzin od zakupu.
Wyraźnie wyższa mobilność pracowników w e-commerce i logistyce ma swoje źródło w stagnacji płac.
Większość przewoźników otrzymuje z opóźnieniem od jednej czwartej do nawet połowy należności.
Firmy coraz częściej sięgają po pracowników tymczasowych i outsourcing, aby zachować elastyczność operacyjną i zoptymalizować koszty pracy.
Liczba ofert pracy, a co za tym idzie popyt na kadrę w tym okresie, wzrasta nawet trzykrotnie.
Zielona transformacja stawia przed branżą transportową i logistyczną szereg wyzwań.
Terminy płatności faktur w TSL są najdłuższe wśród wszystkich branż. To jednak niejedyny problem firm transportowych.
W ciągu pierwszego roku stałą pracę znajdzie w firmie około tysiąca osób.
Firmy najczęściej poszukiwały pracowników na stanowiska magazyniera, operatora wózka widłowego, pracownika magazynu, kierowcy i spedytora międzynarodowego.
W tym roku Black Friday wygeneruje nawet o 20% większe zapotrzebowanie na pracowników niż pozostałe miesiące tego...