• +48 502 21 31 22

Jaka strategia, takie działania

Trzeba wierzyć, że pozyskanie inwestorów i inwestycja w młodych przedsiębiorców wystarczą. MŚP na bocznych torach Miasta.

Jaka strategia, takie działania

W zasadzie to trudno się dziwić, że tak mało miejsca poświęca Miasto szeroko rozumianemu sektorowi MŚP. Z jednej strony od lat słyszeliśmy, że to nie są zadania gminy i do tego przedsiębiorcy dawno się przyzwyczaili. Nadal panuje dość powszechna opinia wśród właścicieli wielu firm, że radzić sobie trzeba samemu. Tej świadomości nikt nie próbuje zmieniać. Z drugiej strony Miasto bardzo mocno otwarło się na sprzedaż terenów inwestycyjnych i rzec by można: nie da się działać na każdym polu i zaspokoić oczekiwania wszystkich. Pozostaje wprawdzie do analizy specjalistów (radnych?), czy nakłady ponoszone na sprzedaż terenów inwestycyjnych, promocję i samo pozyskanie inwestorów nie powinny być jednak mniejsze niż przychody ze sprzedaży ziemi (bilans: I etap 2,3 mln zł nakłady, 2 mln zł przychodu ze sprzedaży, II etap 3,8 mln zł nakłady, 760 tys. zł przychodu ze sprzedaży)... Jednak dobra inwestycja może przynosić korzyści dla regionu przez długie lata. Czy tak będzie? Zobaczymy.

Czytaj wiecej: Jaka strategia, takie działania

Podobne artykuły

Wyszukiwarka