Toyota jest niekwestionowanym liderem na rynku aut hybrydowych. W 2015 roku sprzedaż hybryd marki w Polsce osiągnęła liczbę 3 820 aut, to o 51,5% więcej niż rok wcześniej. W ciągu 5 lat ich roczna sprzedaż wzrosła aż 20-krotnie.
Toyota Auris Hybrid – najpopularniejsza hybryda w Polsce i w Europie – zainteresowała łącznie 6 190 klientów, zaś Toyotę Yaris Hybrid kupiło 3 000 Polaków. Tylko w ciągu 2 miesięcy 2016 roku na hybrydowego Aurisa zdecydowało się 814 osób.
Japoński producent rozszerzy w tym roku swoją ofertę na polskim rynku do ośmiu modeli hybrydowych, reprezentujących wszystkie kluczowe segmenty. W kwietniu w salonach zadebiutowała nowa generacja Priusa oraz RAV4 Hybrid, a pod koniec 2016 roku pojawi się zupełnie nowy crossover C-HR.
Od czasu wprowadzenia na rynek Toyoty Prius w 1997 roku japoński producent sprzedał ponad osiem milionów hybryd na całym świecie. W porównaniu z samochodami o napędzie konwencjonalnym udało się dzięki temu globalnie ograniczyć emisję CO2 o ponad 58 mln ton, a zużycie benzyny o 22 mld litrów. Toyota oferuje łącznie 31 modeli hybrydowych w 90 krajach.