• +48 502 21 31 22

“Rybnik dla Biznesu” po raz piąty

W ciągu całego dnia odbywały się szkolenia i spotkania z przedsiębiorcami. Ogłoszono też laureatów konkursu na najlepszy biznesplan.

“Rybnik dla Biznesu” po raz piąty

9 listopada Rybnik stał się centrum przedsiębiorczości. Tego dnia odbyła się piąta edycja wydarzenia “Rybnik dla Biznesu” – spotkania adresowanego do przedsiębiorców i instytucji otoczenia biznesu, którego celem jest przede wszystkim budowanie relacji między osobami tworzącymi środowisko biznesowe w Rybniku oraz nawiązywanie wzajemnych kontaktów.

W ciągu całego dnia odbywały się szkolenia i spotkania z przedsiębiorcami. W programie znalazły się: szkolenie z Piotrem Cieluchowskim, który pomógł zrozumieć AI i przedstawił przewodnik po technologii przyszłości dla przedsiębiorców, spotkanie z Mateuszem Maikiem, który opowiedział o największych grzechach przedsiębiorców w marketingu, które sabotują sukces firmy, a także spotkanie z Katarzyną Pawłowską, która poruszyła temat skutecznego planowania i realizowania swoich celów. Łącznie w szkoleniach w Zabytkowej Kopalni Ignacy wzięło udział blisko 200 uczestników.

Po raz kolejny wręczone zostały nagrody dla młodzieży z rybnickich szkół – laureatów konkursu organizowanego przez Miasto Rybnik na najlepszy biznesplan. Spośród nadesłanych prac komisja oceniająca zweryfikowała merytoryczną wartość biznesplanów, a także takie elementy, jak: innowacyjność pomysłu, realność założeń finansowych czy trwałość przedsięwzięcia. W tym roku przyznano pięć wyróżnień, a także wybrano pięcioro laureatów:
1. miejsce – praca: Nowy Ciuszek, autorzy: Paulina Sowa oraz Milena Nowak z Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych,
2. miejsce – praca: Bee Motion, autor: Mateusz Kasparek z Zespołu Szkół Technicznych,
3. miejsce – praca: System VRL, autorzy: Amelia Cichoń oraz Hanna Cichoń z I Liceum Ogólnokształcącego oraz Zespołu Szkół Technicznych,
4. miejsce – praca: ELEKTRO-WODNIACY, autor: Kacper Oczadły z Zespołu Szkół Technicznych,
5. miejsce – praca EDU NEST, autorzy: Julia Kumańska oraz Julia Kocur z Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Urszulańskich.

W zwycięskiej pracy opisany został biznesplan na firmę świadczącą nowoczesne usługi krawieckie dzięki wykorzystaniu najnowszych maszyn hafciarskich. Głównym założeniem jest działanie w zgodzie ze „slow fashion”, filozofią wpisującą się w zrównoważone podejście do mody i konsumpcji.

Na koniec prelekcję na temat marketingu w internecie oraz public relations wygłosił dr Krystian Dudek – doradca, wykładowca akademicki, konsultant, komentator i praktyk w dziedzinie public relations, promocji i reklamy. W wieczornej części konferencji „Rybnik dla biznesu” w Domu Kultury Niedobczyce udział wzięło ponad 150 osób.

fot. Konferencja Rybnik dla Biznesu
oprac. /kp/

Galeria zdjęć

470_rybnik_dla_biznesu_(2).jpg
593_rybnik_dla_biznesu_(1).jpg
280_rybnik_dla_biznesu_(3).jpg
889_rybnik_dla_biznesu_(4).jpg
531_rybnik_dla_biznesu_(6).jpg
243_rybnik_dla_biznesu_(5).jpg
905_rybnik_dla_biznesu_(8).jpg
147_rybnik_dla_biznesu_(7).jpg
787_rybnik_dla_biznesu_(9).jpg
646_rybnik_dla_biznesu_(10).jpg
16_rybnik_dla_biznesu_(12).jpg
299_rybnik_dla_biznesu_(11).jpg
397_rybnik_dla_biznesu_(14).jpg
237_rybnik_dla_biznesu_(13).jpg
942_rybnik_dla_biznesu_(16).jpg
414_rybnik_dla_biznesu_(15).jpg
747_rybnik_dla_biznesu_(17).jpg
388_rybnik_dla_biznesu_(18).jpg
464_rybnik_dla_biznesu_(19).jpg
392_rybnik_dla_biznesu_(20).jpg
784_rybnik_dla_biznesu_(21).jpg
690_rybnik_dla_biznesu_(22).jpg
933_rybnik_dla_biznesu_(23).jpg
967_rybnik_dla_biznesu_(24).jpg
930_rybnik_dla_biznesu_(25).jpg
322_rybnik_dla_biznesu_(26).jpg
122_rybnik_dla_biznesu_(27).jpg
751_rybnik_dla_biznesu_(28).jpg
976_rybnik_dla_biznesu_(29).jpg
782_rybnik_dla_biznesu_(30).jpg
65_rybnik_dla_biznesu_(31).jpg
818_rybnik_dla_biznesu_(32).jpg

Podobne artykuły

Wyszukiwarka