Połowa badanych firm chciałaby, aby pracownicy spędzali w biurze trzy dni w tygodniu.
Zmiana w kierunku pracy hybrydowej ma charakter stały – widać to głównie po młodym pokoleniu.
Zdaniem pracodawców kontakt na żywo to istotny element budowania zespołu i kultury organizacyjnej.
Ponad 2/3 osób rozważyłoby zmianę pracy, gdyby zostali zmuszeni do całkowitego powrotu do firm.
Odsetek osób, które chciałyby pracować tylko w trybie stacjonarnym, spadł w ciągu ostatnich dwóch lat z 65,5%...
Praca zdalna eliminuje bariery geograficzne, a także obniża koszty związane z utrzymaniem biura oraz infrastrukturą.
Badanie Jabra pokazuje, że pokolenie Z i Milenialsi czują się najbardziej wykluczeni podczas spotkań hybrydowych.
Organizacje, którym zależy na pracy stacjonarnej, to w dużej mierze firmy, gdzie kultura zarządzania oparta jest bardziej...
Wzrost popularności home office stwarza firmom szanse na przyciągnięcie utalentowanych pracowników z całego świata.
Dzięki pracy hybrydowej i zdalnej połowa ankietowanych firm zmniejszyła powierzchnię biurową od czasu sprzed pandemii.