Raciborski Inkubator Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w zajęciach Akademii e-commerce.
- Przed nami dwa spotkania online z Michałem Pieprzakiem – doradcą, konsultantem, a przede wszystkim praktykiem e-commerce. W trakcie bezpłatnych webinariów dowiesz się, jak założyć sklep internetowy i jak przyciągnąć do niego klientów. Pierwsze spotkanie odbędzie się 12, drugie 19 maja. Oba startują o godzinie 10:00. Zapraszamy! - zachęcają organizatorzy. Webinaria są bezpłatne. Aby wziąć w nich udział, należy się zarejestrować - na każde spotkanie osobno. Na adres e-mail podany w zgłoszeniu zostanie wysłany link do spotkania online na platformie Zoom.
Przeniesienie działań firmy do sieci to próba odpowiedzi na pytanie, jak prowadzić biznes w niepewnych czasach? Taki ruch to nie tylko zabezpieczenie w przypadku ewentualnych restrykcji związanych z COVID-19, ale i podążanie za rynkowymi trendami. Akademia e-commerce to webinaria, spotkania informacyjne i doradztwo specjalistyczne, które mają pozwolić na bezpieczne stawianie pierwszych kroków w biznesie internetowym, a nieco bardziej doświadczonym e-przedsiębiorcom mają pomóc szybciej się rozwijać. Akademia e-commerce to najbardziej aktualna, kompleksowa i praktyczna wiedza dotycząca wykorzystania Internetu do celów sprzedażowych. Początek to dwa, tworzące edukacyjną całość, webinaria.
Webinarium nr 1 "Jak założyć własny sklep internetowy?" odbędzie się 12 maja w godz. 10:00-12:00. Zapisy na https://app.evenea.pl/event/akademia-e-commerce-1. Zostaną poruszone takie zagadanienia, jak: dlaczego strategia jest tak istotna, jak wyróżnić się na tle konkurencji, 6 kroków, aby uruchomić własny sklep internetowy, logistyka i integracje w sklepie internetowym, wybór oprogramowania – jak wybrać i czym się kierować oraz najczęściej popełniane błędy, będzie też miała miejsce sesja Q&A.
Webinarium nr 2 "Jak pozyskiwać klientów w sklepie internetowym?" zaplanowano na 19 maja w godz. 10:00-12:00. Zapisy na https://app.evenea.pl/event/akademia-e-commerce-2. O czym będzie mowa? 6 kluczowych obszarów rozwoju sprzedaży w sklepie internetowym, jak pozyskiwać wartościowy ruch i generować sprzedaż w sklepie internetowym, jak monetyzować użytkownika po wejściu na sklep, kluczowe wskaźniki analizy w e-commerce, jak analizować skuteczność sprzedaży i działań marketingowych oraz najczęściej popełniane błędy w pozyskiwaniu klientów, będzie też sesja Q&A.
Michał Pieprzak to doradca i konsultant e-commerce. Autor bloga ekomersiak.pl, w którym dzieli się wiedzą o tym „Jak założyć, uruchomić i rozwinąć własny sklep internetowy”. Pomaga klientom tworzyć i rozwijać skuteczne sklepy internetowe, które wygenerowały dotychczas 160 mln zł sprzedaży. Z branżą internetową i e-commerce związany od ponad 14 lat. Prywatnie szczęśliwy tata trójki dzieci i przykładny partner - przynajmniej tak brzmi oficjalna wersja.
fot. freepik.com
oprac. /kp/