Miesiąc temu na łamach Gazety Informator można było przeczytać, że Salony DOMEK łączą dwa pokolenia zadowolonych klientów oraz że satysfakcja klientów i dbanie o detale w doborze oferty owocuje nagrodami i wyróżnieniami.
Postanowiliśmy sprawdzić „w terenie” jak oceniana jest firma DOMEK wśród klientów. Jednym z klientów jest pani Mariola z Raciborza. Pani Mariola zwierzyła się nam, że przed wizytą w Salonie DOMEK w Raciborzu wcześniej odwiedziła kilka innych podobnych punktów handlowych w okolicy i dopiero w DOMKU znalazła zrozumienie dla swojej wizji nowego mieszkania. - Obsługa w Salonie ze zrozumieniem podeszła do mojej koncepcji remontu i dobrała mi takie drzwi oraz podłogę, które doskonale się prezentują w moim wymarzonym lokum. Najlepsze w tym jest to, że wchodząc do DOMKU miałam inną wizję, a rozmowa z personelem spowodowała, że zdecydowałam się na inną koncepcję. Cieszę się, że trafiłam na kompetentną obsługę - mówi pani Mariola.
Zapytaliśmy też panią Karolinę z Baborowa, co sądzi o swoim zakupie w Salonie DOMEK. - W ubiegłym roku przeprowadzałam generalny remont swojego mieszkania. Szukałam miejsca, gdzie będę mogła kupić dobry jakościowo produkt, ale również osób, które pomogą mi w podjęciu ostatecznej decyzji. Z polecenia znajomych trafiłam do Sklepu DOMEK w Raciborzu i na osobę Pana Krzysztofa, który bardzo skrupulatnie wyjaśnił mi poszczególne cechy produktów takich jak parapety czy drzwi. Wyjaśnił także czym się wyróżniają, na co warto zwrócić uwagę w dłuższej perspektywie użytkowania, dzięki czemu w znacznym stopniu ułatwił mi podjęcie decyzji. Osobiście uważam, że gdyby każdy sprzedawca był tak profesjonalnie przygotowany do swojej pracy jak pan Krzysztof, na pewno ułatwiłoby to nam klientom kupno nie tylko surowców do wyposażenia wnętrz, ale również innych towarów - taka jest ocena pani Karoliny.
Wypowiedzi klientek potwierdzają, że wysokie notowania firmy na rynku są w pełni uzasadnione.