W prasie można przeczytać, że Salony Domek, w zakresie wyposażenia wnętrz w drzwi, podłogi, bramy garażowe czy łazienki, skutecznie łączą paradoksalnie dwa sprzeczne modele współczesnego handlu: gotowe wyroby masowe z indywidualnymi oczekiwaniami swoich klientów. Czy można to pogodzić? Tak! Domek ma to do siebie, że kadra firmy ma wieloletnie doświadczenie w branży. Doświadczenie to cały czas pogłębia poprzez nieustanny rozwój w drodze szkoleń i spotkań biznesowych w branży. Co najważniejsze Domek wsłuchuje się w oczekiwania klientów, dzięki czemu jest w stanie szybko i z wielkim powodzeniem skorelować ofertę rynkową z indywidualnymi potrzebami swoich klientów.
W prasie można przeczytać, że Salony Domek, w zakresie wyposażenia wnętrz w drzwi, podłogi, bramy garażowe czy łazienki, skutecznie łączą paradoksalnie dwa sprzeczne modele współczesnego handlu: gotowe wyroby masowe z indywidualnymi oczekiwaniami swoich klientów. Czy można to pogodzić? Tak! Domek ma to do siebie, że kadra firmy ma wieloletnie doświadczenie w branży. Doświadczenie to cały czas pogłębia poprzez nieustanny rozwój w drodze szkoleń i spotkań biznesowych w branży. Co najważniejsze Domek wsłuchuje się w oczekiwania klientów, dzięki czemu jest w stanie szybko i z wielkim powodzeniem skorelować ofertę rynkową z indywidualnymi potrzebami swoich klientów.
W Domku zaopatruje się już drugie pokolenie klientów. Obecnie dwudziesto- i trzydziestolatkowie dzięki poleceniu swoich rodziców, którzy kilkanaście lat wcześniej sami zaufali firmie, zapraszają Domek do swoich mieszkań i domów, prosząc o wyposażenie w drzwi, podłogę, dostarczenie kafelek do łazienki czy zamontowanie bramy garażowej. Stało się tradycją, że kolejne pokolenia ufają Salonom Domek, co jest dużym wyzwaniem i zobowiązaniem dla firmy. Dlatego handlowcy z Domku cały czas dostosowują swoją ofertę do najnowszych wymagań klientów, wprowadzając nowe produkty i marki. Wprowadzają je zawsze pod warunkiem, że produkt ten spełni oczekiwania jakościowe. Oprócz tego cały czas nie zapominają, że ich klienci im ufają i w związku z tym robią wszystko, aby efekt ich doradztwa, w postaci odpowiednich parametrów towaru czy designu, miał pozytywny wpływ na codzienny komfort użytkowania zaoferowanego towaru. Właśnie dlatego, że Domek ma wielu klientów, ale zarazem każdy z nich jest traktowany indywidualnie, jest on polecany i zdobywa nowych zwolenników we wszystkich grupach wiekowych.
Domek cały czas szuka nowych, wygodnych dla swoich klientów, sposobów ich obsługi. Oprócz tradycyjnej rozmowy w salonie zawsze można zostać obsłużonym poprzez komunikatory internetowe, co szczególnie cenią sobie klienci pracujący za granicą. Domek wychodzi naprzeciw swoim klientom i tradycyjnie spotyka się z nowymi, aktualnymi i byłymi klientami podczas Wystawy Budownictwa „Ogród, systemy grzewcze, wnętrza” w Pietrowicach Wielkich. Nawet w takim miejscu oferta Domku jest niebanalna, w zeszłym roku została ona wyróżniona za najlepszy produkt. Także w tym roku nie zabraknie Domku podczas XIX edycji imprezy. Pomimo tego, że wystawa odbędzie się w maju, już teraz możemy oczekiwać, że Salony Domek przedstawią nam coś niebanalnego i zaskoczą swoją ofertą.
W Domku zaopatruje się już drugie pokolenie klientów. Obecnie dwudziesto- i trzydziestolatkowie dzięki poleceniu swoich rodziców, którzy kilkanaście lat wcześniej sami zaufali firmie, zapraszają Domek do swoich mieszkań i domów, prosząc o wyposażenie w drzwi, podłogę, dostarczenie kafelek do łazienki czy zamontowanie bramy garażowej. Stało się tradycją, że kolejne pokolenia ufają Salonom Domek, co jest dużym wyzwaniem i zobowiązaniem dla firmy. Dlatego handlowcy z Domku cały czas dostosowują swoją ofertę do najnowszych wymagań klientów, wprowadzając nowe produkty i marki. Wprowadzają je zawsze pod warunkiem, że produkt ten spełni oczekiwania jakościowe. Oprócz tego cały czas nie zapominają, że ich klienci im ufają i w związku z tym robią wszystko, aby efekt ich doradztwa, w postaci odpowiednich parametrów towaru czy designu, miał pozytywny wpływ na codzienny komfort użytkowania zaoferowanego towaru. Właśnie dlatego, że Domek ma wielu klientów, ale zarazem każdy z nich jest traktowany indywidualnie, jest on polecany i zdobywa nowych zwolenników we wszystkich grupach wiekowych.
Domek cały czas szuka nowych, wygodnych dla swoich klientów, sposobów ich obsługi. Oprócz tradycyjnej rozmowy w salonie zawsze można zostać obsłużonym poprzez komunikatory internetowe, co szczególnie cenią sobie klienci pracujący za granicą.
Domek wychodzi naprzeciw swoim klientom i tradycyjnie spotyka się z nowymi, aktualnymi i byłymi klientami podczas Wystawy Budownictwa „Ogród, systemy grzewcze, wnętrza” w Pietrowicach Wielkich. Nawet w takim miejscu oferta Domku jest niebanalna, w zeszłym roku została ona wyróżniona za najlepszy produkt. Także w tym roku nie zabraknie Domku podczas XIX edycji imprezy. Pomimo tego, że wystawa odbędzie się w maju, już teraz możemy oczekiwać, że Salony Domek przedstawią nam coś niebanalnego i zaskoczą swoją ofertą. prasie można przeczytać, że Salony Domek, w zakresie wyposażenia wnętrz w drzwi, podłogi, bramy garażowe czy łazienki, skutecznie łączą paradoksalnie dwa sprzeczne modele współczesnego handlu: gotowe wyroby masowe z indywidualnymi oczekiwaniami swoich klientów. Czy można to pogodzić? Tak! Domek ma to do siebie, że kadra firmy ma wieloletnie doświadczenie w branży. Doświadczenie to cały czas pogłębia poprzez nieustanny rozwój w drodze szkoleń i spotkań biznesowych w branży. Co najważniejsze Domek wsłuchuje się w oczekiwania klientów, dzięki czemu jest w stanie szybko i z wielkim powodzeniem skorelować ofertę rynkową z indywidualnymi potrzebami swoich klientów.
W Domku zaopatruje się już drugie pokolenie klientów. Obecnie dwudziesto- i trzydziestolatkowie dzięki poleceniu swoich rodziców, którzy kilkanaście lat wcześniej sami zaufali firmie, zapraszają Domek do swoich mieszkań i domów, prosząc o wyposażenie w drzwi, podłogę, dostarczenie kafelek do łazienki czy zamontowanie bramy garażowej. Stało się tradycją, że kolejne pokolenia ufają Salonom Domek, co jest dużym wyzwaniem i zobowiązaniem dla firmy. Dlatego handlowcy z Domku cały czas dostosowują swoją ofertę do najnowszych wymagań klientów, wprowadzając nowe produkty i marki. Wprowadzają je zawsze pod warunkiem, że produkt ten spełni oczekiwania jakościowe. Oprócz tego cały czas nie zapominają, że ich klienci im ufają i w związku z tym robią wszystko, aby efekt ich doradztwa, w postaci odpowiednich parametrów towaru czy designu, miał pozytywny wpływ na codzienny komfort użytkowania zaoferowanego towaru. Właśnie dlatego, że Domek ma wielu klientów, ale zarazem każdy z nich jest traktowany indywidualnie, jest on polecany i zdobywa nowych zwolenników we wszystkich grupach wiekowych.
Domek cały czas szuka nowych, wygodnych dla swoich klientów, sposobów ich obsługi. Oprócz tradycyjnej rozmowy w salonie zawsze można zostać obsłużonym poprzez komunikatory internetowe, co szczególnie cenią sobie klienci pracujący za granicą.
Domek wychodzi naprzeciw swoim klientom i tradycyjnie spotyka się z nowymi, aktualnymi i byłymi klientami podczas Wystawy Budownictwa „Ogród, systemy grzewcze, wnętrza” w Pietrowicach Wielkich. Nawet w takim miejscu oferta Domku jest niebanalna, w zeszłym roku została ona wyróżniona za najlepszy produkt. Także w tym roku nie zabraknie Domku podczas XIX edycji imprezy. Pomimo tego, że wystawa odbędzie się w maju, już teraz możemy oczekiwać, że Salony Domek przedstawią nam coś niebanalnego i zaskoczą swoją ofertą. W prasie można przeczytać, że Salony Domek, w zakresie wyposażenia wnętrz w drzwi, podłogi, bramy garażowe czy łazienki, skutecznie łączą paradoksalnie dwa sprzeczne modele współczesnego handlu: gotowe wyroby masowe z indywidualnymi oczekiwaniami swoich klientów. Czy można to pogodzić? Tak! Domek ma to do siebie, że kadra firmy ma wieloletnie doświadczenie w branży. Doświadczenie to cały czas pogłębia poprzez nieustanny rozwój w drodze szkoleń i spotkań biznesowych w branży. Co najważniejsze Domek wsłuchuje się w oczekiwania klientów, dzięki czemu jest w stanie szybko i z wielkim powodzeniem skorelować ofertę rynkową z indywidualnymi potrzebami swoich klientów.
W Domku zaopatruje się już drugie pokolenie klientów. Obecnie dwudziesto- i trzydziestolatkowie dzięki poleceniu swoich rodziców, którzy kilkanaście lat wcześniej sami zaufali firmie, zapraszają Domek do swoich mieszkań i domów, prosząc o wyposażenie w drzwi, podłogę, dostarczenie kafelek do łazienki czy zamontowanie bramy garażowej. Stało się tradycją, że kolejne pokolenia ufają Salonom Domek, co jest dużym wyzwaniem i zobowiązaniem dla firmy. Dlatego handlowcy z Domku cały czas dostosowują swoją ofertę do najnowszych wymagań klientów, wprowadzając nowe produkty i marki. Wprowadzają je zawsze pod warunkiem, że produkt ten spełni oczekiwania jakościowe. Oprócz tego cały czas nie zapominają, że ich klienci im ufają i w związku z tym robią wszystko, aby efekt ich doradztwa, w postaci odpowiednich parametrów towaru czy designu, miał pozytywny wpływ na codzienny komfort użytkowania zaoferowanego towaru. Właśnie dlatego, że Domek ma wielu klientów, ale zarazem każdy z nich jest traktowany indywidualnie, jest on polecany i zdobywa nowych zwolenników we wszystkich grupach wiekowych.
Domek cały czas szuka nowych, wygodnych dla swoich klientów, sposobów ich obsługi. Oprócz tradycyjnej rozmowy w salonie zawsze można zostać obsłużonym poprzez komunikatory internetowe, co szczególnie cenią sobie klienci pracujący za granicą.
Domek wychodzi naprzeciw swoim klientom i tradycyjnie spotyka się z nowymi, aktualnymi i byłymi klientami podczas Wystawy Budownictwa „Ogród, systemy grzewcze, wnętrza” w Pietrowicach Wielkich. Nawet w takim miejscu oferta Domku jest niebanalna, w zeszłym roku została ona wyróżniona za najlepszy produkt. Także w tym roku nie zabraknie Domku podczas XIX edycji imprezy. Pomimo tego, że wystawa odbędzie się w maju, już teraz możemy oczekiwać, że Salony Domek przedstawią nam coś niebanalnego i zaskoczą swoją ofertą.