24 maja, w Hotelu Amadeus w Wodzisławiu Śląskim, odbędzie się 2. edycja Forum Biznesowego ForBS. W trakcie konferencji, prelegenci opowiedzą o tym, czego nie widać, w drodze do spektakularnego sukcesu w biznesie. Poruszone zostaną również kwestie związane z komunikacją marki - zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną. Specjalista Google opowie o użyteczności Internetu w prowadzeniu biznesu, a znany w polskim środowisku biznesowym mentor networkingu oraz autor książek o biznesie opowie o liderach, którzy budują i wykorzystują sieci kontaktów.
O tych i wielu innych interesujących aspektach, mających ogromny wpływ na rozwój i sukces firmy, opowie w sumie dziewięciu mówców, wśród których znaleźli się: Grzegorz Turniak - inspirujący mówca, autor książek o biznesie, ekspert i mentor networkingu, prezes firmy Akademia Rekomendacji; Mieczysław Kieca - Prezydent Miasta Wodzisławia Śląskiego; Eugeniusz Ogrodnik - doradca Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego ds Edukacji; Krzysztof Pietrek - specjalista ds analizy i strategii komunikacji marki, właściciel agencji Fourtka Design; Robert Duda - certyfikowany specjalista Google; Marian Wilhelm - właściciel firmy Magra; Joanna Antonik - trener personalny B2C i B2B oraz Tomasz Markowski - właściciel firmy consultingowo-szkoleniowej Rubikon.
Tak prestiżowe i ważne na skalę całego Subregionu Zachodniego wydarzenie warto jest wspierać, przy okazji promując swoją działalność gospodarczą wśród najlepszych.
Organizatorzy ForBS swoim partnerom proponują trzy pakiety:
- Pakiet Brązowy, w ramach którego na oficjalnej stronie www.forbs.com.pl przez okres 1 roku eksponowane jest logo firmy lub przedsiębiorca dostaje możliwość eksponowania własnego roll-up na terenie hotelu Amadeus;
- Pakiet Srebrny, w ramach którego logo firmy eksponowane jest przez okres 1 roku na oficjalnej stronie www.forbs.com.pl, przedsiębiorstwo ma możliwość eksponowania własnego roll-up na terenie hotelu Amadeus, a informacja o firmie pojawia się w materiałach prasowych, dedykowanych ForBS 2;
- Pakiet Złoty, w ramach którego logo firmy eksponowane jest w materiałach informacyjnych, na zaproszeniach, w materiałach video, na oficjalnej stronie www.forbs.com.pl przez okres 1 roku oraz na planszach ekspozycyjnych na terenie hotelu Amadeus.
Cennik poszczególnych pakietów dla partnerów ForBS 2 znajdziecie na stronie internetowej forbs.com.pl.