Izba Gospodarcza z Wodzisławia Śląskiego we współpracy z jedną z firm szkoleniowo-doradczych zaprasza 8 lipca do udziału w bezpłatnym wykładzie internetowym pt. „Przekuj relacje w zysk w czasie trudności gospodarczej”.
– Wyniki wcześniej przeprowadzonej ankiety wśród przedsiębiorców z naszego rynku pokazały, że największą potrzebą jest w tym momencie wiedza oraz umiejętności w temacie budowania sprzedaży i relacji biznesowych – mówi Krzysztof Dybiec, prezes Izby.
Kryzys i zmiany rynkowe wywołane koronawirusem wpływają nie tylko na funkcjonowanie każdej firmy, ale również na zmianę zachowań klientów. Pomimo dodatkowych trudności w prowadzeniu biznesu, jak np. zmiana trybu pracy, których przysporzył lockdown, jedno się nie zmieni – nadal trzeba sprzedawać i docierać coraz szerzej ze swoim produktem czy usługą, by zadbać o płynność finansową firmy.
Klienci nie tylko znają już „sztuczki” sprzedażowe, ale w czasie trudności gospodarczej i cięcia kosztów, gdy nie każda usługa czy produkt jest „pierwszej potrzeby”, z niechęcią i dystansem podchodzą do decyzji zakupowej. Duże znaczenie ma więc tutaj lojalność, przywiązanie i dobre relacji na linii firma – klient.
– Dla niejednego przedsiębiorcy z nas jest to najpoważniejszy test w życiu, w którym musimy zaadaptować naszych pracowników, nasze firmy i siebie do nowej sytuacji – tłumaczy Dybiec. – Każdego dnia jesteśmy zmuszeni pokazywać, że jesteśmy na rynku i stale się rozwijamy po to, by dostarczać wartość dla naszych Klientów. Jak to zrobić? Jak budować najlepsze doświadczenia zakupowe? Jak sprawić, żeby klienci byli zachwyceni profesjonalizmem i poziomem obsługi? – dodaje.
Uczestnicy szkolenia otrzymają narzędzia do lepszego budowania relacji z nowymi oraz obecnymi klientami. Co dokładnie w programie seminarium?
- Trudności i błędy w budowaniu relacji – na co, zwłaszcza teraz, należy zwrócić uwagę? Jak zmieniły się zachowania? Jak dziś myśli klient? Czego unikać, by nie zrazić do siebie potencjalnych klientów?
- Budowanie zaufania i pozytywnego doświadczenia wśród klientów – jakie są aktualne potrzeby obsługowe i jak je zaspokoić, aby przyciągnąć klientów i sprawić, by stali się lojalni mojej firmie?
- Efektywna komunikacja z klientami – jak nią zarządzać, by budować przewagę konkurencyjną? Jak skutecznie komunikować klientom, co masz im do zaproponowania?
- Q&A – sesja pytań i odpowiedzi.
Webinar poprowadzi Adam Pluciński – trener biznesu, ekspert od standardów i dobrych praktyk obsługi klienta. Został wybrany jedną z 25 najważniejszych osób w branży Customer Care minionego roku. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center.
Szczegóły i zapisy: https://circinus.pl/przekuj-relacje-w-zysk/
Organizatorzy zachęcają, by pod formularzem aplikacyjnym zostawiać również komentarze, jakie tematy w sprawach relacji z klientami poruszyć podczas szkolenia w pierwszej kolejności.
Fot. pexels.com